مجازی شدن کلاسهای درس تا پایان سال تحصیلی تکذیب میشود
📌 رئيس مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش:
📍آموزش مدارس سراسر كشور در تمامي دوره های تحصيلي، چه دولتی و چه غیر دولتی صرفاً تا پايان فروردين ماه به شيوه غيرحضوري است.
📍نحوه استمرار آموزش ها از ارديبهشت ماه تا پايان سال تحصيلي، متعاقباً به دانش آموزان و معلمان عزيز اطلاع رساني خواهد شد.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.